کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316388 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالت تیره به Chrome Remote Desktop آمد

به گزارش سافت گذر، نسخه مبتنی بر وب برنامه Chrome Remote Desktop به تازگی حالت تیره دریافت کرده است. سال گذشته نسخه مبتنی بر وب جای ورژن موبایلی آن را گرفت و گوگل حالا دارک مد را به دست کاربران رسانده است. برای بهره مندی از این قابلیت، فقط باید دکمه مربوطه را روشن کنید.

گوگل Chrome Remote Desktop اندروید کروم Chrome OS

در این برنامه کم کم می توانید شاهد تغییرات گرافیکی باشید تا بازطراحی آن کامل گردد و در مجموع شبیه سایر سرویس های گوگل شود. بر این اساس، دیگر خبری از لایه های پر از امکانات و یا ظاهر ساده قسمت های مختلف رنگی نیست و به نظر می رسد گوگل خود را متعهد دانسته تا این محصولش را به طور گسترده با تغییرات همراه سازد.

اگر می خواهید از این قابلیت بهره گیرید، فقط کافی است به وب سایت Chrome Remote Desktop رفته و آیکون ماه و خورشید قرار گرفته در سمت راست را انتخاب کنید. حدس می زنیم پس از آنکه دارک مد برای Chrome OS 88 منتشر شد، گوگل این قابلیت را برای وب سایت های بیشتری عرضه نماید. ضمناً، می توانیم بگوییم که اتفاق بعدی که برای Chrome Remote Desktop رخ خواهد داد، انتشار نسخه PWA خواهد بود زیرا گوگل به کرات نشان داده قصد دارد نسخه اندرویدی آن را کنار گذشته و سراغ ورژن PWA برود.

 

 
منبع: chromeunboxed.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48453 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/12 تعداد مشاهده: 1931
سافت گذر